Er wordt geen gebruik meer gemaakt van:
· 8 stoelen met plastic zitvlak
- 2 grijze, hoekig model
- 6 bruine, afgerond model
· 4 blauwe stoelen met stoffen zitvlak waarvan twee met armleuning
· 2 bruine kasten met deuren en legplanken (H 196 cm x B 120 cm x D 45 cm)
· 1 bruine kast met verticale rolluik aan weerszijde (H 196 cm x B 120 cm x D 45 cm)
· 2 licht grijze kasten met deuren en 4 legplanken (H 195 cm x B 120 cm x D 45 cm)
· 1 bruine archiefkast met twee lades (H 71 cm x B 80 cm x D 45 cm)
· 1 ladenblok in een lichte kleur waarvan 2 wieltjes ontbreken, deze zijn afgebroken
- Zakje met extra wieltjes werd voorzien, zelf te monteren.
· 1 bruine ladenblok met twee lades
· 7 grijze bureaus met metalen poten (L 160 cm x 80 cm)
· 2 grijze bureaus met metalen poten (L 180 cm x B 80 cm)
· 2 crèmekleurige bureaus met metalen onderstel (L 180 cm x B 90 cm)
· 1 staande kapstok (inclusief houders voor paraplu) in het metaal
Hierbij wordt de beslissing gevraagd van het college van burgemeester en schepenen om te bepalen wat er dient te gebeuren met het afgeschreven kantoormeubilair.
Volgende opties zijn mogelijk:
· Verkoop aan personeelsleden van de politie met een bod onder gesloten omslag.
- Minimumbedrag per stoel is 5 euro, per kast 50 euro, voor de archiefkast 25 euro, per bureau 25 euro, voor een ladenblok 15 euro en voor de kapstok 30 euro.
Dit op basis van opzoekingswerk op tweedehands websites. Het hoogste bod wordt weerhouden.
· Verkoop aan personeelsleden van de politie en gemeentediensten met een bod onder gesloten omslag.
- Minimumbedrag per stoel is 5 euro, per kast 50 euro, voor de archiefkast 25 euro, per bureau 25 euro, voor een ladenblok 15 euro en voor de kapstok 30 euro.
Dit op basis van opzoekingswerk op tweedehands websites. Het hoogste bod wordt weerhouden.
· Schenking aan een te bepalen goed doel of andere instantie(s).
Het college van burgemeester en schepen beslist om het afgeschreven kantoormateriaal te verkopen aan politiepersoneel en gemeentepersoneel door bieding onder gesloten omslag.