Terug
Gepubliceerd op 19/04/2023

2023_CBS_00484 - Lot divers kantoormeubilair – aansluiting buitendiensten bij Agora opstelling - goedkeuring lastvoorwaarden, gunningswijze en uit te nodigen firma's

college van burgemeester en schepenen
di 11/04/2023 - 13:30 collegezaal, Binnenplein 1, 2070 Zwijndrecht
Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig

André Van de Vyver, burgemeester; Ann Van Damme, schepen; Bruno Byl, schepen; Denise Melis-De Lamper, schepen; Veerle Beernaert, schepen; Steven Vervaet, schepen; Dennis Van den Broeck, adjunct-algemeendirecteur

Verontschuldigd

Ilse Weynants, algemeen directeur

Secretaris

Dennis Van den Broeck, adjunct-algemeendirecteur

Voorzitter

André Van de Vyver, burgemeester

Stemming op het agendapunt

2023_CBS_00484 - Lot divers kantoormeubilair – aansluiting buitendiensten bij Agora opstelling - goedkeuring lastvoorwaarden, gunningswijze en uit te nodigen firma's

Aanwezig

André Van de Vyver, Ann Van Damme, Bruno Byl, Denise Melis-De Lamper, Veerle Beernaert, Steven Vervaet, Dennis Van den Broeck
Stemmen voor 6
Bruno Byl, Ann Van Damme, Denise Melis-De Lamper, Veerle Beernaert, Steven Vervaet, André Van de Vyver
Stemmen tegen 0
Onthoudingen 0
Blanco stemmen 0
Ongeldige stemmen 0
2023_CBS_00484 - Lot divers kantoormeubilair – aansluiting buitendiensten bij Agora opstelling - goedkeuring lastvoorwaarden, gunningswijze en uit te nodigen firma's 2023_CBS_00484 - Lot divers kantoormeubilair – aansluiting buitendiensten bij Agora opstelling - goedkeuring lastvoorwaarden, gunningswijze en uit te nodigen firma's

Motivering

Motivering

In het kader van de opdracht “Lot diverse kantoormeubilair – aansluiting buitendiensten bij Agora opstelling” werd een bestek met nr. 752 opgesteld door de dienst contractbeheer.

De uitgave voor deze opdracht wordt geraamd op 27 272,73 euro excl. btw of 33 000,00 euro incl. 21% btw.

Er wordt voorgesteld de opdracht te gunnen bij wijze van de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking.

Juridische grond

De wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, en latere wijzigingen.

De wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten, meer bepaald artikel 42, § 1, 1° a) (de goed te keuren uitgave excl. btw bereikt de drempel van 140 000,00 euro niet).

Het koninklijk besluit van 14 januari 2013 tot bepaling van de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten, en latere wijzigingen.

Het koninklijk besluit van 18 april 2017 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren, en latere wijzigingen, meer bepaald artikel 90, 1°.

De wet van 29 juli 1991 betreffende de uitdrukkelijke motiveringsplicht van bestuurshandelingen, en latere wijzigingen.

Het Bestuursdecreet van 7 december 2018.

Regelgeving bevoegdheid

Het college is bevoegd op basis van het delegatiereglement zoals vastgesteld door de gemeenteraad op 27 januari 2022.
<p>Het college is bevoegd op basis van het delegatiereglement zoals vastgesteld door de gemeenteraad op 27 januari 2022.</p>

Besluit

Het college van burgemeester en schepenen beslist:

Artikel 1

Het bestek met nr. 752 en de raming voor de opdracht “Lot divers kantoormeubilair – aansluiting buitendiensten bij Agora opstelling”, opgesteld door de dienst contractbeheer worden goedgekeurd. De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten voor aannemingen van werken, leveringen en diensten. De raming bedraagt 27 272,73 euro excl. btw of 33 000,00 euro incl. 21% btw.

Artikel 2

Bovengenoemde opdracht wordt gegund bij wijze van de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking.

Artikel 3

Volgende ondernemers worden uitgenodigd om deel te nemen aan de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking:

  • PAMI NV, Industrielaan 20, Nolimpark 1408 te 3900 Pelt;
  • BUROCOMFORT NV, Gentse Baan 66a te 9100 Sint-Niklaas;
  • Buro Market nv, Vlaamsekaai 35 te 2000 Antwerpen.

Artikel 4

De kantoormeubelen voldoen aan de voorwaarden gesteld in de bijlage aan bestelbon kantoormeubilair van de preventieadviseur.


Bijlagen

  • Bestek 752.pdf
  • Bijlage aan bestelbon kantoormeubilair.pdf