Samenstelling
Aanwezig
André Van de Vyver, burgemeester;
Ann Van Damme, schepen;
Bruno Byl, schepen;
Denise Melis-De Lamper, schepen;
Veerle Beernaert, schepen;
Steven Vervaet, schepen;
Dennis Van den Broeck, adjunct-algemeendirecteur
Verontschuldigd
Ilse Weynants, algemeen directeur
Secretaris
Dennis Van den Broeck, adjunct-algemeendirecteur
Voorzitter
André Van de Vyver, burgemeester
Stemming op het agendapunt
2023_CBS_01107 - Aanleggen van een werfreserve en inrichten van een selectieprocedure bij aanwerving en bevordering voor de functie van administratief medewerker klantencontactcentrum (C1-C3, contractueel, voltijds en deeltijds)
Aanwezig
André Van de Vyver,
Ann Van Damme,
Bruno Byl,
Denise Melis-De Lamper,
Veerle Beernaert,
Steven Vervaet,
Dennis Van den Broeck
Stemmen voor
6
Bruno Byl,
Ann Van Damme,
Veerle Beernaert,
Steven Vervaet,
Denise Melis-De Lamper,
André Van de Vyver
2023_CBS_01107 - Aanleggen van een werfreserve en inrichten van een selectieprocedure bij aanwerving en bevordering voor de functie van administratief medewerker klantencontactcentrum (C1-C3, contractueel, voltijds en deeltijds)
Motivering
Motivering
Er wordt voorgesteld om een werfreserve aan te leggen voor de functie van administratief medewerker klantencontactcentrum (C1-C3, contractueel, voltijds en deeltijds).
De aanwervings- en bevorderingsvoorwaarden en het functieprofiel voor administratief medewerker klantencontactcentrum worden als bijlage aan dit punt toegevoegd.
De vacature wordt intern en extern bekend gemaakt:
- intern: intranet
- extern: VDAB, website gemeente Zwijndrecht, streekkrant(en), Facebook gemeente Zwijndrecht, vacaturesites,...
De kandidaturen kunnen ingediend worden vanaf vrijdag 8 september tot en met zaterdag 23 september 2023.
De werfreserve is geldig voor twee jaar en kan eenmalig verlengd worden met een jaar.
De samenstelling van de selectiecommissie wordt als volgt voorgesteld:
- Kathleen Staes, waarnemend directeur dienstverlening – gemeente Zwijndrecht
- Jennifer Tahon, teamleider KCC - coördinator dienstenmarkt – gemeente Beveren.
Juridische grond
Besluit van de Vlaamse regering van 7 december 2007 houdende de minimale voorwaarden voor de personeelsformatie, de rechtspositieregeling en het mandaatstelsel van het gemeente en provinciepersoneel.
Gemeenteraadsbesluit van 6 november 2008 en latere wijzigingen dat de rechtspositieregeling voor het personeel van de gemeente Zwijndrecht vaststelt.
Decreet lokaal bestuur van 22 december 2017 op basis van artikel 56 en 57.
Het college van burgemeester en schepenen is bevoegd voor dagelijks personeelsbeheer zoals vastgesteld door de gemeenteraad op 24 januari 2019.
Besluit
Het college van burgemeester en schepenen beslist:
Artikel 1
Het college van burgemeester en schepenen beslist om een werfreserve aan te leggen bij aanwerving en bevordering voor de functie van administratief medewerker klantencontactcentrum bij de dienst burgerzaken - dienstverlening (C1-C3, contractueel, voltijds en deeltijds).
De werfreserve is geldig voor twee jaar en kan eenmalig verlengd worden met een jaar.
Artikel 2
Deze vacature wordt via de volgende kanalen bekend gemaakt:
- intern: intranet
- extern: VDAB, website gemeente Zwijndrecht, streekkrant(en), Facebook gemeente Zwijndrecht, vacaturesites,...
De kandidaturen kunnen ingediend worden vanaf vrijdag 8 september tot en met zaterdag 23 september 2023.
Artikel 3
Het college van burgemeester en schepenen stelt de puntenverdeling als volgt vast:
- schriftelijk gedeelte: 30 punten, minstens 60% te behalen.
- mondeling gedeelte: 70 punten, minstens 60% te behalen.
Artikel 4
Het college van burgemeester en schepenen stelt de jurysamenstelling als volgt vast:
- Kathleen Staes, waarnemend directeur dienstverlening – gemeente Zwijndrecht
- Jennifer Tahon, teamleider KCC - coördinator dienstenmarkt – gemeente Beveren.