In het goedgekeurde personeelskader van 17 december 2015 en de daaropvolgende uitbreiding van 23 april 2019, is er 1 functie voor adviseur niveau A voorzien.
Momenteel is er 1 adviseur in dienst bij de lokale politie Zwijndrecht via een externe contractuele aanwerving met oog op statutarisering.
De functie van adviseur - diensthoofd HRM, onthaal en middelen werd vacant verklaard in de mobiliteit 2024-01. Voor deze vacature stelde zich 1 (interne) kandidaat.
De selectiesommissie heeft één kandidaat zeer geschikt verklaard.Wet van 3 juli 1978 betreffende de arbeidsovereenkomst art 11 ter;
Wet van 7 december 1998 tot organisatie van een geïntegreerde politiedienst gestructureerd op 2 niveaus;
Koninklijk Besluit van 30 maart 2001 tot regeling van de rechtspositie van het personeel van de politiediensten en in het bijzonder deel VI-hoofdstuk II;
Ministerieel besluit van 28 december 2001 tot uitvoering van sommige bepalingen van het koninklijk besluit van 30 maart 2001 tot regeling dan de rechtspositie van het personeel van de politiediensten;
Het gemeenteraadsbesluit van 17 december 2015 waarbij het kader van het operationeel personeel en het administratief en logistiek personeel werd vastgelegd;
Het gemeenteraadsbesluit van 27 juni 2019 waarin de bevoegdheid inzake de aanwerving en benoeming van politiepersoneel gedelegeerd werd aan de burgemeester;
Het collegebesluit van burgemeester en schepenen van 28 februari 2023 waarin de functie van adviseur, diensthoofd HRM, onthaal en middelen (Niv A - klasse 2) vacant werd verklaard en de procedure vastgelegd.
Mevrouw Jolanda Mes met stamnummer 449683310, geboren op 4 april 1979 en wonende in de Boedapeststraat 20 te 2660 Hoboken, wordt benoemd als diensthoofd HRM, onthaal en middelen (Niv. A - klasse 2) bij de politiezone Zwijndrecht.
De benoeming gaat in vanaf 1 juni 2024.